اطلاعات ارسال کالا

روش توصیه شده روش پست پیشتاز می باشد که به صورت رایگان ارسال می گردد  ولی به هر حال  دیگر روش های  ارسال برای کاربران گرامی ممکن هست ولی به طور پیش فرض روش پست پیشتاز شرکت پست  تعریف شده است لذا در صورتیکه نیاز به ارسال با تیپاکس؛باربری؛اتوبوس و یا هر روش دیگری دارید بعد از ثبت سفارش با کارشناسان سایت هماهنگ نمایید.

هزینه ارسال با پست پیشتاز تا اطلاع ثانوی رایگان می باشد

ولی  هزینه تیپاکس پس کرایه هست و در مورد باربری و اتوبوس تماس بگیرید.

تمام سعی و تلاش ما بر این بوده است که سفارش در سریعترین زمان ممکن به خریدار تحویل گردد.سفارشات هر روز در چندین مرحله به اداره پست ارسال میگردد و تقریبا سفارشاتی که تا ساعت 13:00 ثبت میشود طی همان روز ارسال میگردد(مگر موارد خاص) و بعد از این ساعت در اولین روز کاری بعد تحویل اداره پست خواهد شد.

بله تا قبل از  ارسال کالا می توانید اعلام انصراف کنید و مبلغ فاکتور به شما عودت می شود.

کد رهگیری پستی چند ساعت بعد از اینکه تحویل اداره پست شود توسط پیامک برای خریدار ارسال خواهد شد.همچنین میتوانید از طریق منوی حساب کاربری و منوی پیگیری سفارش این کد و همچنین کل تغییر وضعیت سفارش خود را مشاهده بفرمایید.

اطلاعات پرداخت

به علت اینکه  در این روش خراب شود نه سیستم پستی قبول دار میشود و نه طبیعتا مشتری کالای خرابی را قبول میکند.همچنین به دلیل مزاحمتهایی که متاسفانه وجود دارد و کاربر از دریافت کالا و پرداخت مبلغ خودداری میکنند ( سفارش فیک ثبت شده )  تصمیم بر این شد که این روش تا اطلاع ثانوی  غیرفعال باشد

1- روش های  پرداخت به صورت درگاه اینترنتی بانک ملت و  پارسیان با استفاده از کلیه کارت های عضو شتاب

2- روش کارت به کارت

به صفحه راهنمای خرید مراجعه فرمایید.

1- داشتن دامنه ملی ایرانی

2- داشتن اینماد و نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن تجارت

3- شفافیت در سایت با ارائه اطلاعات در صفحات تماس با ما و  درباه با ما

1 دیدگاه در “سوالات متداول

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

نظرات بسته شده است.