دسته‌بندی نشده

لیست باتری سامسونگ

1- خالی شدن سریع شارژ باتری گوشی و شارژ نگرفتن گوشی

2- گوشی موبایل تان خاموش می شود!

3- گوشی فقط در زمان اتصال به شارژر روشن می ماند!

4- شارژ نشدن باتری بعد از اتصال به منبع انرژی

5- بدنه گوشی یا باتری بیش از حد معمول داغ می شود!

6- گوشی بدون دلیل خاموش و روشن می شود

7- هنگ کردن گوشی موبایل

8- وجود اختلال در روند شارژ

9- باتری موبایل باد و متورم شده

10- گوشی موبایل ارو دما باتری یا روی لوگو می ماند ؟

1- بررسی وجود تراشه  NFC زیر باتری موبایل

2-بررسی برچسب دور باتری موبایل 

3- بررسی لبه باتری موبایل

4-بررسی نوشته های روی برچسب باتری موبایل

5- بررسی زوایای باتری موبایل

6- بررسی محل اتصالات باتری موبایل

7- جنس پلاستیک باتری 

8-  بررسی  وزن باتری  موبایل

9.  بررسی عبارت SDI بر روی باتری موبایل

10- بررسی تعداد سل و نوع سل باتری 

11- قیمت باتری

* بستن  برنامه ها در حالت باز  * خاموش کردن جی پی اس ، وای فا و دیتای موبایل خود را در صورت عدم استفاده  * تنظیم روشنایی در حالت متعادل * قطع ویبره گوشی و کیبورد * استفاده از حالت افزایش عملکرد فقط در زمان ضرورت * تنظیمات آپدیت play storeدر حالت دستی قرار دهید.   * شروع خودکار برنامه ها غیرفعال کنید.  * تنظیمات موقعیت یابGPS گوشی خود را در حالت دستی قرار دهید.  *گوشی خود را بر روی حالت Battery Saving قرار دهید. * بررسی همیشگی وای فای برای گوگل و اپلیکیشن را خاموش کنید * همگام سازی محتوا در گوشی خاموش کنید. * همگام سازی خودکار ایمیل و جمیل را محدود کنید. * به روز رسانی خودکار اپلیکشن را محدودکنید. * روشن شدن صفحه نمایش برای نوتیفیکشن را غیر فعال کنید. * کالیبره کردن باطری هر سه ماه یک بار

 

*برنامه های پرمصرف * ویجت ها * اتصال به اینترنت * روشن بودن برخی از ابزار ها * بروزرسانی خودکار اپلیکیشن ها   * تنظیمات صفحه نمایش * استفاده از تصاویر متحرک * روشن بودن دیتا و موقعیت مکانی*  استفاده از گوشی در مکان هایی که آنتن دهی پایین دارند. * خراب بودن آی سی شارژ گوشی و جریان کشی برق گوشی

 

*استفاده از شارژر نامناسب برای گوشی  * استفاده از شارژر با آمپر بالاتر از گوشی شما  * شارژ بیش از حد موبایل  * شارژ شب تا صبح گوشی  * استفاده از گوشی ، زمان شارژ شدن * داغ شدن بیش از حدگوشی و استفاده از کاور گوشی

 

تبریک ! بله    « با خرید بیمه طلائی باتری موبایل گارانتی باتری موبایل خود را تا  6 ماه افزایش دهید»

خرید کارت طلایی گارانتی 6 ماه باتری

باتری موبایل اورجینال و اصلی در صورت خرابی در همان ده تا یک ماه اول بازخورد خود را نشان می دهد و در صورت خراب بودن ساختار داخلی باتری ده روز اول و نهایتاً یک ماه آثار خرابی مشخص می شود.

در صورتی که هدف شما خرید باتری با کیفیت می باشد با داشتن حداقل یک ماه گارانتی ، شما به نتیجه با کیفیت بودن باتری خریداری خواهید رسید. و هدف شما حاصل می شود.

بعضی از مراکز و سایت های فروش باتری موبایل با افزایش تصاعدی قیمت باتری  ، ارائه به گارانتی 6 و 12 ماهه نموده اند و گاهاً مدعی بهترین کیفیت باتری می باشند.

در این حالت هزینه گزافی به دوش همه مشتریان می اندازد و در اصل هزینه قیمت 2 باتری را دریافت می کنند و در مرحله گارانتی فقط با ارائه یک بار باتری ، سرویس گارانتی خود را به پایان می رساند.

اما از آنجایی که سیاست  مرکز « آی سی سل » ارائه محصول با قیمت مناسب می باشد و خواهان آن نیستم که هزینه گارانتی اضافی به دوش همه مشتریان قرار گیرد. لذا  مرکز تخصصی  « آی سی سل » ارائه گارانتی باتری به مدت  سه ماه به صورت عادی نموده است.

اما در صورتی که نگرانید !  و مایل هستید  که باتری با 6 ماه گارانتی خریداری کنید. 

مرکز « آی سی سل » ارائه کارت گارانتی 6 ماهه نموده است که شما علاوه بر خریداری باتری موبایل باید به طور مجزا این کارت را نیز خریداری نمایید.

شما با انتخاب و خرید  کارت طلایی گارانتی 6 ماه باتری   بر  اساس  ، ارزش و قیمت باتری خریداری شده ، باتری خریداری خود را تا  6 ماه گارانتی می کنید.

اما توصیه مرکز « آی سی سل »  استفاده از همان گارانتی سه ماه است چرا که  اگر پروسه استفاده باتری در  یکی دو ماه اول بسیار خوب ارزیابی گردید مطمئناً در صورت استفاده صحیح تا بیش از یک سال برای شما کارائی لازم و خوب را دارا می باشد.

تبریک ! ارائه خدمت تعویض باتری موبایل  زیرا که : « شما لایق بهترین ها هستید »

امکان تعویض باتری موبایل توسط  متخصصین مجرب و با بهترین هزینه تعویض باتری در فروشگاه فراهم می باشد. شما عزیزان می توان با هماهنگی تلفنی به آدرس فروشگاه مراجعه نموده و اقدام به تعویض باتری موبایل خود نمایید.


 

لطفا به مفید بودن این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *